maandag 15 maart 2021

Droomparken en Feyenoord winnen gouden SponsorRingen 2020

Feyenoord, Droomparken en sportmarketingbureau House of Sports wonnen tijdens de jaarlijkse uitreiking van de SponsorRingen twee keer goud. Zowel in de categorie ‘Sport’ als in het specialisme ‘Business Case’ ontvingen zij de hoogste waardering van de vakjury.

De SponsorRingen worden sinds 2001 jaarlijks uitgereikt en ze zijn bedoeld als erkenning van geslaagde sponsoring in Nederland. De beste sponsorcases worden in diverse categorieën (maatschappelijk, cultuur en sport) beloond met een SponsorRing.

De hoofdjury roemde het partnership van Feyenoord en Droomparken het afgelopen jaar als een schoolvoorbeeld van hoe sponsoring hoort te zijn. ‘De merkbekendheid van Droomparken is fors gestegen en gedurende het hele seizoen is er geactiveerd, waarbij Droomparken zowel Feyenoord als haar supporters in het hart gesloten heeft en geweldige businessresultaten heeft bereikt. Dat de Europarcs Group na de overname van Droomparken heeft besloten om op basis van cijfers en resultaten het partnership te verlengen, zegt misschien nog wel het meest over de effectiviteit van deze case,’ aldus de hoofdjury.

Bron en hele artikel: FR-fans



Boek nu een verblijf bij Center Parcs, Landal Greenparks of Roompot
Liever een kijkje of verblijf bij een van de fantastische parken van:

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten