EuroParcs, met 13 vakantieparken in Nederland, gaat een samenwerking aan met Ticketsplus. Daarmee wil EuroParcs het boeken van dagactiviteiten tijdens een vakantie makkelijker maken. EuroParcs ziet het aanbieden van tickets als serviceproduct.
EuroParcs kijkt hiermee over de grenzen van haar eigen parken. Linda van der Wildt ligt toe: “Een vakantie is pas perfect als de gasten ook buiten de parkgrenzen onvergetelijke belevingen kunnen ervaren. Om deze reden zal EuroParcs actief de regio en de uitstapjes promoten en verkopen aan haar gasten. Ticketsplus zal ons hierin volledig ondersteunen en ontzorgen, dit zodat wij onze focus volledig op de ultieme gastenservice kunnen leggen.”
Willem-Jan Brabers – directeur Ticketsplus: “Wij kunnen nu al niet meer wachten tot april 2019, op dat moment staat het nieuwe vakantieseizoen voor de deur en zullen we duizenden EuroParcs gasten blij maken met een belevingsvolle vakantie vol plezier. Met Ticketsplus | regio ondersteunen wij EuroParcs volledig, dit door alle uitjes te bundelen in een simpel systeem, waarin wij ook de volledige administratie verzorgen. Daarnaast weten we steeds beter wat de gasten tijdens een verblijf belangrijk vinden en daar kunnen we door kennisopbouw, bij een volgend bezoek op inspelen. Ook zullen wij de receptionistes maandelijks op de hoogte houden, dit m.b.t. de laatste ontwikkelingen bij alle dagattracties en ondersteunen wij volledig in communicatie.”
Bron: Pretwerk
Geen opmerkingen:
Een reactie posten